کیسه پارچه ای

مرکز فروش کیسه پارچه ای آنتیک

کیسه پارچه ای دوستدار محیط زیست، پس از سال ها استفاده از کاغذ های بسته بندی و نایلون های پلاستیکی متوجه شدند که آن ها علاوه بر یکبار مصرف بودن ضرر های شدیدی هم برای محیط زیست دارند اما این موضوع زیاد برای کسی در آن زمان اهمیت نداشت تا رفته رفته مصرف پلاستیک به شدت زیاد شد و طی مطالعه ای که بریتانیا در سال 2005 داشت کیسه های پارچه ای را جایگزین نایلون ها کرد که علاوه بر چندبار مصرف آن ها مزیت های دیگری هم داشتند.

مزیت های کیسه های پارچه ای

  • به راحتی جمع می شود
  • قابلیت شستشو دارند
  • از جنس خوب و استحکام بالایی برخوردارند
  • به راحتی قابل بازیافت هستند و ضرری برای محیط زیست ندارند
  • به راحتی میتوانید از باکس های پارچه ای تا چندبار مصرف کنید

تمام این ویژگی ها باعث شد تا کیسه های پارچه ای جزو پر کاربردترین کیسه های تارخ بشریت بشوند و همین دلایل باعث شد تا از آن زمان تا حال طرفداران خود را داشته باشند.

خصوصیت آنها در تبلیغات

کیسه های پارچه ای دستی نسبت به نمونه های پلاستیکی خود از دوام بسیار زیادی برخوردار می باشند و مدت زمان بیشتری برای صاحبانشان کار می کنند. کیسه های پارچه ای به دلیل استحکام بالا سبب می شوند تا از آن ها به مدت زیادی استفاده کنند. از دیگر خواص های ساک های پارچه ای قابلیت چاپ بهتر تبلیغات بر روی آن ها است. همانگونه که می دانید یک فعال تجاری برای تبلیغات برند خود نیازمند ابزارهایی بازاریابی می باشد و در صورتی که نتواند یک تبلیغ مناسب تهیه و در اختیار عموم قرار دهد دچار ضرر و زیان فراوان می گردد. کیسه های پارچه ای به دلیل جنس خوب خود بخوبی طرح پذیر می باشند. و شما می توانید یکی از بهترین گزینه های تبلیغاتی رو با ما اجرا کنید.

فیلم | چاپ کیسه پارچه ای تبلیغاتی

در این کلیپ، نمونه چاپ کیسه پارچه ای در شرکت چاپ آنتیک را می توانید مشاهده کنید .

کیسه پارچه ای تبلیغاتی یکی از کالاهایی است که این روزها در بین فروشگاه ها و شرکت های مختلف طرفداران زیادی پیدا کرده است. کیسه پارچه ای یکی از انواع کالاها برای حمل محصولات مختلف می باشد که برخلاف نایلون های پلاستیکی با محیط زیست کاملا سازگار است. بگ شاپ یا ساک دستی تبلیغاتی تا مدت ها قابل استفاده است و بعد از آن نیز به آسانی قابل بازیافت است.

کیسه های پارچه ای نمونه ای از انواع ساک دستی می باشند که با استفاده از پارچه اسپان باند تولید می شوند، این کیسه ها به کیسه سوزنی نیز معروف می باشند.

این نوع کیسه ها دارای دوام و کیفیت بالایی می باشند و تا مدت ها قابل استفاده اند. همچنین بعد از این مدت می توان به راحتی نسبت به بازیافت آن ها اقدام نمود.

کیسه پارچه ای تبلیغاتی

چاپ کیسه پارچه ای تبلیغاتی چگونه انجام می شود؟

جنس پارچه اسپان باند به گونه ای می باشد که می توان به خوبی با استفاده از تکنولوژی چاپ سیلک، طرح های مختلف را بر روی آن چاپ کرد. از این رو بسیاری از فروشگاه ها، شرکت ها، سازمان ها، ادارات و … این کیسه ها را به مناسبت ها و به دلایل مختلف به صورت انبوه خریداری کرده و طرح مورد نظر خود به همراه اطلاعات تماسشان را بر روی این کیسه ها چاپ می کنند.

چاپ ساک دستی پارچه ای در صورتی که به درستی انجام شود، خروجی بسیار موثری بر روی کسب و کار شما خواهد داشت.

بگ پارچه ای تبلیغاتی

انواع بگ شاپ تبلیغاتی

کیسه های پارچه ای در نمونه های مختلفی تولید می شوند و با توجه به این موضوع دسته بندی های مختلفی دارند. یکی از مهم ترین دسته بندی های کیسه های پارچه ای، دسته بندی آن ها بر اساس نوع طراحی آن ها می باشد که شامل کیسه پارچه ای فلت، کیسه پارچه ای کف کاست و کیسه پارچه ای فول کاست یا سه طرف کاست می باشد.

کیسه پارچه ای فلت

این نوع شاپینگ بگ کاملا صاف و بدون حاشیه های اطراف می باشد و کیسه پارچه ای ارزان به شمار می رود. این نوع از بگ شاپ ها بسیار پرفروش می باشد . این محصول بیشتر برای کالاهایی با وزن کم و متوسط کاربرد دارد.

کیسه پارچه ای فلت

کیسه پارچه ای کف کاست

کیسه پارچه ای کف کاست به گونه ای طراحی شده که کف آن قابلیت باز شدن و جمع شدن را دارد و برای محصولات مختلف قابل استفاده است.

کیسه پارچه ای کف کاست

کیسه پارچه ای فول کاست

این نوع ساک دستی قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع آن دارد و طراحی آن به گونه ای است که علاوه بر کف آن، کناره های آن نیز دارای حاشیه های قابل باز و بسته شدن می باشد.و می توان وسایل مختلف را در آن قرار داد.

کیسه پارچه ای فول کاست

ابعاد ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی

ساک دستی پارچه ای در ابعاد مختلفی و به صورت عمودی یا افقی تولید می شوند . ابعاد بگ شاپ فلت مطابق جدول زیر می باشد.

نوع عرض ارتفاع گرماژ
عمودی 15 20 60
عمودی 20 30 60
عمودی 25 35 60
مربع 30 30 60
عمودی 30 40 60
افقی 40 30 60
مربع 40 40 60
عمودی 35 45 60
افقی 45 35 60
عمودی 40 50 60
افقی 50 40 60
مربع 50 50 60
افقی 60 50 60

ابعاد ساک دستی کاست دار نیز به صورت زیر می باشد

نوع عرض ارتفاع کاست و عطف گرماژ
عمودی 18 21 10 90
عمودی 30 27

 

10 90
عمودی 30 40 10 90
افقی 40 30 12 90
عمودی 40 45 10 90
افقی 44 36 20 90

مزایای استفاده از بگ پارچه ای

بگ شاپ تبلیغاتی برای کسب و کارها مزایای فراوانی دارد. این روز ها بسیاری از شرکت ها، ادارات، سازمان ها و … از این ابزار تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار خود استفاده می کنند. جنس این نوع کیسه ها به گونه ای است که تا مدت ها قابل استفاده  می باشند. همچنین در صورتی که چاپ لوگو با دقت و کیفیت انجام شود، مدت زمان زیادی این طرح بر روی کیسه می ماند. مشتریان شما نیز با حمل این کیسه در واقع بیلیبورد سیار کسب و کار شما می شوند و هر لحظه و در رفت و آمدهایشان تبلیغ کسب و کار شما را حرکت می دهند. در واقع شما با کمترین هزینه تبلیغات خود را به دست مشتریانتان می سپارید و بدین طریق تبلیغات شما در شهر جریان پیدا می کند.

مزیت دیگر این کیسه ها از جنبه مسئولیت اجتماعی کسب و کار شما با اهمیت است. این کیسه ها جایگزین نایلون های پلاستیکی هستند که به شدت به محیط زیست آسیب می زنند اما بگ شاپ پارچه ای برخلاف نایلون تا مدت ها قابل استفاده است و بعد از آن نیز قابل بازیافت می باشند. بدین ترتیب با استفاده از ساک دستی تبلیغاتی شما به عنوان کسب و کار حامی محیط زیست شناخته خواهید شد.

کیسه پارچه ای تبلیغاتی

قیمت کیسه پارچه ای تبلیغاتی

قیمت کیسه پارچه ای تبلیغاتی به عوامل مختلفی ازجمله  گرماژ، ابعاد، و نوع چاپی که بر روی آن انجام می شود متفاوت است. معمولا چاپ رنگ طلایی و نقره ای  قیمت بالاتری نسبت به چاپ رنگ های دیگر دارد.قیمت روز پارچه اسپان باند که مواد اولیه تهیه کیسه های پارچه ای می باشد، عامل تاثیرگذار دیگر قیمت می باشد.

کیسه پارچه ای

کیسه پارچه ای خام

کیسه پارچه ای خام، کیسه ای است که از پارچه های بدون رنگ و چاپ ساخته می شود. این نوع کیسه ها به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی و رنگ، دوستدار محیط زیست هستند و جایگزینی مناسب برای کیسه های پلاستیکی به شمار می آیند.

کاربردهای ساک دستی پارچه ای خام:

  • خرید: می توان از بگ شاپ خام برای حمل و نقل مواد غذایی، میوه و سبزیجات، نان و … استفاده کرد.
  • هدیه: بگ پارچه ای خام را می توان به عنوان هدیه به دوستان و اقوام خود هدیه داد.
  • تبلیغات: می توان از کیسه پارچه ای خام برای چاپ طرح و آرم شرکت یا برند خود استفاده کرد و به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان خود ارائه داد.
  • هنری: می توان از کیسه پارچه ای خام برای نقاشی، گلدوزی، چاپ سیلک اسکرین و … استفاده کرد.

کیسه پارچه ای

کیسه پارچه ای

کیسه پارچه ای ارزان

ساک دستی ارزان قیمت راهی عالی برای کاهش ردپای کربن و صرفه‌جویی در پول هستند. آنها بادوام و قابل استفاده مجدد هستند و می‌توان از آنها برای حمل مواد غذایی، محصولات و سایر اقلام استفاده کرد.

با خرید بگ پارچه ای از تولید کننده کیسه پارچه ای می توانید در خرید خود تا حد زیادی صرفه جویی کنید و بتوانید کالای مورد نیاز خود را با قیمت بسیار پایین تری خریداری نمایید .

سفارش کیسه پارچه ای تبلیغاتی

قبل از هر چیز برای سفارش شاپینگ بگ می بایست نوع کیسه و سایز مورد نیاز خود را بسته به کالایی که قرار است در آن قرار دهید انتخاب کنید، پس از آن مطابق با ابعاد انتخاب شده، طرح مورد نظر خود را برای چاپ بر روی بگ شاپ تبلیغاتی آماده می کنید. پس از آن سفارش شما تولید می شود. تولید ساک دستی تبلیغاتی معمولا از 1000 عدد به بالا انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چاپ ساک دستی پارچه ای و سفارش بگ شاپ تبلیغاتی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان واحد فروش شرکت چاپ آنتیک راهنمایی لازم را به شما ارائه دهند و ضمن ثبت سفارش و ارجاع آن به واحد تولید، فرایند تولید و چاپ ساک دستی تبلیغاتی شما در کمترین زمان ممکن آغاز شود.

راه های ثبت سفارش و مشاور رایگان

  • مشاوره رایگان : 09300521104
  • ثبت سفارش : 09193945893
  • اینستاگرام چاپ آنتیک : chap_antic
  • ثبت سفارش و مشاوره در واتساپ : chap antic
  • ثبت سفارش و مشاوره در تلگرام : pbag1
رضایت مشتریان98% از 100%
98% از 100%
کیفیت محصولات100% از 100%
100% از 100%
پشتیبانی محصولات95% از 100%
95% از 100%

چـــــاپ آنتیک

برخی از نمونه کار های کیسه پارچه ای

نایلکس دسته رکابی

بگ پارچه ای 40*30

کیسه پارچه ای تبلیغاتی

بگ پارچه ای 45*35

بگ پارچه ای سه طرف کاست

نایلون دسته تقویت

نایلون دسته موزی

کیسه پارچه ای

کوچک ترین بگ پارچه ای

بگ پارچه ای طرح دار اختصاصی

Summary
Service Type
کیسه پارچه ای
Provider Name
چاپ آنتیک ,
ایران,اصفهان- Telephone No.03152401030
Area
iran
Description
طراحی و چاپ انواع کیسه پارچه ای با بهترین قیمت ها و بالاترین کیفیت بگ پارچه ای، برای حفظ محیط زیست از کیسه پارچه ای استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

×
تماس تلفنی با کارشناسان فروش Whatsapp chat
ارتباط آنلاین با کارشناسان فروش (ایتا) Whatsapp chat
2 +