کیسه تبلیغاتی

ساک دستی – بهترین رنگ برای ساک دستی فروشگاهی- رنگ ساک دستی – رنگ

ساک دستی پارچه ای فروشگاهی و رنگ آن

ساک دستی

برای مشاهده لیست قیمت ساک دستی پارچه ای کلیک کنید

برای مشاهده لیست قیمت نایلون چاپ آنتیک روی کلمه چاپ نایلون کلیک کنید کلیک کنید

 

ساک دستی

 

ساک دستی پارچه ای در رنگ های مختلف تولید میگردد و روی آن هم میتوان چاپ با رنگ دلخواه را انجام داد. اما هر فروشگاه چه رنگی را برای ساک دستی انتخاب کند .

ما در این مقاله سعی کرده ایم موضوع را از دو نظر بررسی کنیم:

  1. رنگ سازمانی
  2. روانشناسی رنگها
  3. اگر رنگ سازمانی خود را انتخاب کرده اید، بدون شک باید ساک دستی شما به رنگ سازمانی شرکتتان باشد. برای مثال اگر ایرانسل بخواهد ساک دستی چاپ کند قطعا رنگ زرد را انتخاب خواهد کرد و در این مساله هیچ شکی نیست. همچنین اگر تیم پرسپولیس تهران بخواهد سفارش ساک دستی پارچه ای دهد رنگ پارچه ساک دستی را قرمز انتخاب میکند. صد ها مثال دیگر وجود دارد که میتوان به آنها اشاره کرد، ولی نکته اینجاست که اگر هنوز رنگ سازمانی شرکت خود را انتخاب نکرده اید، چه کاری باید انجام دهید؟

همانطور که میدانید یکی از مواردی که به ایجاد احساس در برند، کمک زیادی می کند، رنگ سازمانی است. به این ترتیب همه ارکان تبلیغاتی تحت تاثیر این رنگ قرار میگیرند و ساک های دستی پارچه ای نیز جدا از این مبحث نیست.

چرا رنگ سازمانی برای ساک دستی مفید است؟

رنگ سازمانی  می تواند فواید و آثار مثبت زیادی برای برند و تبلیغات داشته باشد. از جمله فواید استفاده از رنگ سازمانی در سفارش ساک دستی تبلیغاتی میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

رنگ ساک تبلیغاتی ارتباطی عمیق و حسی میان برند شما و مشتری ایجاد کرده و به توسعه و ترویج برند کمک می کند.

یکسان سازی در رنگ سازمانی، تبلیغات و بازاریابی و بسته بندی و امور چاپی، موجب تقویت تصویر برند و تعمیق تجربه برند می گردد و اینجاست که انتخاب رنگ ساک دستی سوزنی اهمیت خود را بیش از پیش نشان میدهد.

از آنجا که رنگ سازمانی آنقدر می تواند گسترش یابد که به صورت یک نماد یا نشانه عمل کند و مخاطب با دیدن رنگ سازمانی یک برند، به ماهیت آن برند و سازمان پی ببرد، بهتر است از اولین سفارش خود به رنگ سازمانی توجه کنید. برای مثال شما با دیدن رنگ آبی ، نا خودآگاه تیم استقلال به نظرتان می آید و با دیدن رنگ سبز آبی سومریا برای شما تجلی میکند.

اما حالا که انتخاب رنگ کیسه دستی تا این حد مورد اهمیت است در ادامه به روانشناسی انتخاب رنگ خواهیم پرداخت.

ساک دستی
ساک دستی

انواع رنگ در طبیعت

احتمالا به یاد دارید که دو دسته رنگ در طبیعت وجود دارد: ۱٫ رنگ های سرد ۲٫ رنگهای گرم

رنگهای گرم: این رنگ ساک تبلیغاتی پارچه ای شامل زرد- سبز – قرمزو بنفش می‌باشند و نقاط قوتشان این است که این رنگها القاء کننده گرمی و راحتی هستند. و نقاط ضعفشان این است که در تصویر باعث تضعیف برجستگی که باید در تصویر وجود داشته باشد، می‌شوند.

رنگ‌های سرد: رنگهای سرد ساک دستی شامل سبز و آبی – بنفش می‌باشد که نقاط قوت این رنگ ها این است که آرام و راحت هستند و معمولا بصورت غیر صمیمی و بی تکلف و ساده دیده شوند و برای انتخاب به عنوان پس زمینه مناسب میباشند. نقاط ضعف رنگ های سرد این است که این رنگها احساس منفعلانه دارند.

به طور کلی با وجود آن که اثر رنگها تا حدودی ذهنی است و درباره هر شخصی متفاوت است اما تاثیری که رنگ ها دارند معنای یگانه ای در همه جای گیتی را پوشش میدهد، و این مهم همان پایه روانشناسی رنگ به شمار می آید. رنگهایی که در ناحیه آبی طیف رنگها قرار دارند، رنگهای سرد و رنگهایی که در ناحیه قرمز هستند، رنگ های گرم تلقی می شوند.

انتخاب رنگ ساک دستی

رنگ بندی ساک دستی پارچه ای بر میزان تمرکز و خلاقیت موثر است و می تواند تاثیرات زیادی بر مشتری بر جای گذارند.

برای انتخاب رنگ بهتر است سوالاتی را در نظر بگیرید و پاسخ به این سوالات بهترین رنگ برای ساک دستی سوزنی شما را نشان خواهد داد:

رنج سنی مشتریانی که ساک تبلیغاتی به دست آنها میرسد در چه گروه سنی قرار دارد و بهترین رنگ برای این گروه سنی کدام دسته از رنگ هاست؟

  1.  مشتریان هدف شما برای ارائه ساک تبلیغاتی چه جنسیتی دارن؟ مونث هستند یا مذکر؟
  2. ما با رنگ ساک تبلیغاتی قرار است کدام بخش از احساسات مشتری خود را تحریک کنیم؟
  3. مشتری شما پس از دیدن ساک دستی چه تعریفی و احساسی از رنگ آن خواهد داشت؟
  4. رنگ های مکمل و متضاد این رنگ چه طیفی است؟ این مورد برای چاپ روی ساک پارچه ای اهمیت دارد
  5. تا چه حد رنگ ساک دستی تبلیغاتی  ما، خصوصیات سازمان و محصول ما را می تواند نشان دهد؟

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =

همچنین ببینید

بستن
بستن
بستن